Digital Marketer

Scurtă descriere a poziției:

Scopul de bază pentru un Digital Marketing Analyst este de a analiza datele și informațiile din campaniile de marketing digital pentru a furniza insights valoaroase și recomandări strategice. Să contribuie la creșterea eficacității și eficienței campaniilor de marketing digital. 

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Optimizarea performanței campaniilor de marketing digital și dezvoltarea de strategii pentru a îmbunătăți performanța acestora;
  • Întelegerea publicului țintă;
  • Evaluarea eficacității utilizării bugetului de marketing și identificarea oportunităților pentru a maximiza returnarea investiției;
  • Identificarea tendințelor și oportunităților noi de marketing;
  • Raportare și comunicare;
  • Îmbunătățirea experienței utilizatorului;
  • Gestionarea și monitorizarea canalelor facebook și instagram, distribuire de conținut, publicitate pe rețelele sociale;
  • Analiza perfomanței și creșterea audienței;

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Studii – superioare finalizate;
  • Experiență de muncă: minimum 2 ani după specialitate sau în activități similare;
  • Înțelegerea platformelor și instrumentelor de marketing digital, cum ar fi Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Ads, SEO și altele;
  • Capacitatea de a comunica eficient insights-urile și recomandările către echipele interne;
  • Abilitatea de a gestiona proiectele de marketing digital de la concept la implementare;
  • Capacitatea de a gândi în mod creativ și de a dezvolta idei inovatoare pentru campaniile de marketing;
  • Înțelegerea obiectivelor și metricilor de afaceri;
  • Capacitatea de a adapta și ajusta strategiile și tacticile în funcție de schimbările din piață și de performanța campaniilor;
  • Abilitatea de a identifica și soluționa problemele în timp util pentru a asigura succesul campaniilor de marketing;
  • Experiență  în utilizarea platformelor de publicitate pe rețelele de socializare pentru a promova conținutul și a crește expunerea brandului;
  • Abilități de a lucra în echipă și de a colabora cu diferite departamente;
  • Capacitatea de a primi și de a oferi feedback în mod constructiv.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitate de a lucra hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib;

Funcția este localizată în: mun. Chișinău, sec. Centru.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

Despre maib:

Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din Moldova.

Stilul de lucru agile, programul flexibil/ hibrid, dress code-ul smart casual și adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.

În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea pune în evidență atuurile profesionale.

Te așteptăm în echipa maib!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok